MENU
PLEASE WAIT.
Translating to your language...
This can take up to 15 seconds.
783 301 684
Wszystko o feromonach
Badania Naukowe
Forum
Blog
Newsletter
Kontakt

Feromarketing

czyli aromaterapia i feromonowy aromamarketing

flakony do aromaterapii
 Popraw nastrój Twoich klientów...
Chcesz wpływać na to jak ludzie czują się w Twoim biurze, w Twoim gabinecie, w Twoim domu? Istnieją związki, które potrafią istotnie wpłynąć na zmianę samopoczucia oraz nastawienia otaczających Cię osób.

Pomyśl, jak by to było, gdybyś mógł jeszcze skuteczniej wpływać na to jak odbierają Cie inni ludzie? Czy taka funkcjonalność byłaby dla Ciebie przydatna w sprzedaży, w relacjach biznesowych, w pracy, czy też nawet w związku?

Możesz uwodzić ludzi swoją osobą, zmieniać ich nastawienie i podejście. Fero-marketing (marketing przy wykorzystaniu feromonów) pomoże Ci sprawiać, by czuli się przy Tobie jeszcze lepiej, stawali się bardziej otwarci, rozluźnieni oraz podatni na to, co im oferujesz. Możesz wpływać na otaczających Cię ludzi w dowolny sposób.

Mimo że dla niektórych osób brzmi to niewiarygodnie, taką siłę zmiany posiada aromaterapia oraz zwiazane z nią feromony. Nie mówimy tutaj o feromonach seksualnych, których jedynym celem jest zwiększenie pobudzenia seksualnego drugiej osoby, ale o feromonach socjalnych.

Feromarketing = marketing Feromonowy

Zyskaj przewagę nad swoją konkurencją. Zastosuj coś, czego nie mają inni. Możesz w podświadomy sposób wpływać na zachowanie Twoich klientów, pacjentów i petentów.
Związki takie jak Androstenol czy też Androsteron już po upływie ok. 3-5 minut od rozpoczęcia ich wdychania, inicjują otwartość i serdeczność. Aromamarketing przy użyciu feromonów ułatwi Ci nawiązywanie kontaktów i pozwoli na utrzymywanie spójności grup. Stworzy aurę życzliwości, zmniejszy onieśmielenie i usunie blokady Twoich klientów, bądź znajomych, którzy stają się bardziej komunikatywni i rozluźnieni.

Rozpyl feromony w swoim sklepie stacjonarnym, aby zachęcić klientów do pozostania dłużej w sklepie i wydania większej gotówki. Ich lepsze samopoczucie, większa otwartość i dobre samopoczucie wpłyną na zwiekszenie Twojej konwersji.
flakon z olejkami
 Wystarczą 2-3 krople.


Związki takiej jak Androstenon czy Androstadienon wpływają na podkreślenie Twojej osoby. Akcentują męskość i dominację. Stosowane nawet przez kobiety, skutecznie podkreślają osobę stosującą, zwiększając jej skuteczność wpływania i zwiększania uległości innych ludzi. Gdy z nich korzystasz, wzbudzasz respekt oraz silny autorytet. Często stosowane przez liderów oraz przewodzących grupie osób, gdzie posłuch oraz szacunek jest szczególnie istotny.

Wszystko to dzieje się na poziomie podświadomości. Feromony nie są świadomie wyczuwane przez ludzi. Czasami spróbują oni logicznie tłumaczyć swoją uległość i przychylność wobec Ciebie. Nie będą jednak świadomi, że ich reakcja na feromony jest całkowicie bezwarunkowa, ponieważ jest wynikiem atawizmów, pozostałości po naszych przodkach. Więcej o tym przeczytasz na stronie VNO. Wiele badań naukowych ostatecznie potwierdziło sposób w jaki aromaterapia feromonowa wpływa na podświadome reakcje człowieka.

Należy pamiętać o jednym ważnym aspekcie. Feromony to nie cudowny eliksir, który załatwi wszelkie Twoje problemy komunikacyjne, a środek, który wpłynie na Twój wizerunek i pomoże w sytuacjach, w których zależy Tobie na tym jak postrzegają Cię inni ludzie.

Zapamiętaj: Aromaterapia feromonowa sprawdza się wszędzie tam, gdzie liczy się kontakt z drugim człowiekiem - od flirtu po negocjacje biznesowe.

lider prowadzący naradę biznesową
 Zwiększ komfort Twoich pracowników
Gdzie można wykorzystać feromony:
  • sprzedaż bezpośrednia, akwizycja,
  • obsługa klienta,
  • rozmowa kwalifikacyjna, rozmowa o pracę, egzamin ustny,
  • rozmowa z szefem,
  • negocjacje,
  • windykacja, ściąganie długów,
  • MLM - multi level marketing,
  • (...) wszędzie tam, gdzie ważny jest kontakt z drugim człowiekiem.
CIEKAWOSTKA
Jedna z firm przeprowadziła badania, które wykazały, że skuteczność listów windykacyjnych zwilżonych feromonami została zwiększoną o prawie 20%. Odpowiednie związki mogą wywołać respekt, efekt dominacji, wpływają na odmienne postrzeganie przesyłki, a tym samym i nadawcy, co może mieć bardzo duży wpływ na regulowanie zaległych płatności.


Z naszych produktów dotychczas skorzystali (dane ankietowanych przez nas klientów): sprzedawcy, biznesmeni, akwizytorzy, kelnerzy, barmani, lekarze, negocjatorzy, fryzjerzy, liderzy, właściciele małych biznesów, radcy prawni, prawnicy, adwokaci, agenci ubezpieczeni, doradcy finansowy, policjanci, przedstawiciele medyczni, trenerzy, urzędnicy.

Kliknij tutaj, aby poznać więcej informacji na temat feromonów, lub też przejdź do sklepu.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, napisz do nas. W ciągu 15 minut odpowiemy na każde Twoje pytanie.